خرید مهر لیزری تک رنگ

 
 

مهر لیزری تک رنگ

اگر گذر شما به یک اداره، دفترخانه، چاپخانه یا حتی کتابخانه افتاده باشد مطمئنا با مهر آشنا شده‌اید. در گذشته معمولا اکثر مهرهای موجود در بازار، مهرهای ژلاتینی همراه با استامپ بودند. اما امروزه مانند هر وسیله کاربردی دیگری مهرها نیز از لحاظ ظاهر، جنس، اندازه و کاربرد تنوع زیادی پیدا کرده‌اند. مهرهای برجسته، فلزی، لیزری، برنجی، مهرهای مخصوص مشاغل خاص مانند مهر نظام مهندسی، مهر نظام پزشکی، مهر وکالت یا مهر شرکتی تنها بخش کوچکی از تنوع مهرها از لحاظ جنس و کاربرد هستند. اگر از دنگ و فنگ مهرهای ژلاتینی و استامپ جدای آن‌ها خسته شده‌اید با ما همراه شوید تا مهر لیزری تک رنگ را به شما معرفی کنیم.

مهر لیزری چیست؟

مهرهای لیزری، نسل جدیدی از مهرها هستند که برخلاف مهرهای ژلاتینی قدیمی، اتوماتیک و استامپ سرخودند، در واقع این مهرها کارتریج دارند. فوم مهرها، یعنی بخشی که اطلاعات روی آن حک می‌شود از جنس پلیمر است. این مهرها تنوع بالایی در اندازه، طرح و رنگ دارند. همچنین مهرهای لیزری می‌توانند تک رنگ یا چند رنگ باشند. در مهرهای لیزری چندرنگ چند مخزن رنگ برای آن تعبیه شده‌است. مهرهای لیزری را با نام مهرهای نوری، فوری یا پلیمری نیز می‌شناسند.

مزیت‌های مهر لیزری تک رنگ

مهرهای لیزری تک رنگ به دلیل مزیت‌هایی که دارند امروزه بسیار پرطرفدار شده‌اند. از جمله:

• مدت کوتاه زمان ساخت:

مهرهای لیزری، در بازار بیشتر با نام مهر فوری شناخته می‌شوند و دلیل این نام‌گذاری هم این است که این مهر‌ها در کمتر از چند دقیقه آماده می‌شوند.

• تنوع بالای تصویر:

در مهرهای لیزری شما می‌توانید هر نوع تصویر یا امضایی را سفارش دهید و محدودیتی برای این کار ندارید.

• کیفیت بالای تصویر:

مهرهای نوری به دلیل جنس فوم خود که از پلیمر است و عدم دخالت دست در ساخت این مهرها، تصاویری ظریف‌تر و دقیق‌تر از خود بر روی کاغذ به جای می‌گذارند.

• دفعات ضرب بسیار زیاد:

این مهرها می‌توانند با هر بار شارژ بین پنج الی بیست هزار بار مورد استفاده قرار بگیرند و سپس دوباره شارژ شوند. البته مواردی مثل اندازه فوم مهر و مخزن آن و همچنین میزان فشاری که در هر بار استفاده به مهر وارد می‌شود می‌تواند بر کم یا زیاد شدن این تعداد تاثیر بگذارد.

• عمر طولانی مهر نوری:

این مهرها به دلیل جنس پلیمری فوم خود برخلاف مهرهای ژلاتینی طول عمر بسیار بالایی دارند و سال‌های سال با همان کیفیت اولیه، تصویر را بر روی کاغذ حک می‌‎کنند.

• امکان انتخاب رنگ جوهر:

شما می‌توانید هر رنگی که دوست داشته باشید به عنوان رنگ جوهر انتخاب کنید.

• حمل آسان:

مهر نوری به دلیل داشتن کارتریج و درپوش، بدون آسیب زدن به لباس یا کیف فرد می‌تواند قابل حمل باشد.

چگونه از مهر لیزری تک رنگ نگهداری کنیم تا عمر مفید بیشتری داشته باشد؟

برای هر وسیله‌ای عمر مفیدی در نظر گرفته می‌شود که می‌توان آن را با نگهداری صحیح افزایش داد. مهر لیزری تک رنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. رعایت موارد زیر می‌تواند به عمر مفید مهر نوری بسیار کمک کند:
• از جوهر مخصوص مهرهای لیزری برای شارژ کارتریج آن استفاده کنید.

• مهر لیزری دارای درپوش است، زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید درپوش آن را بگذارید.

• از خیس شدن مهر جلوگیری کنید.

• در محیط‌های پرگردوغبار، مهر را بدون گذاشتن درپوش آن رها نکنید.

• در هنگام استفاده از مهر، اطمینان حاصل کنید کاغذ روی سطح صاف قرار دارد و زیر آن ناهموار نیست. همچنین مهر را در حالت عمودی بر روی کاغذ قرار دهید.

• هنگام استفاده از مهر از فشار زیاد بر روی آن خودداری کنید. مهرهای لیزری بسیار روان و راحت کار می‌کنند و نیاز به فشار زیاد ندارند.

• به‌موقع کارتریج مهر را شارژ کنید و سعی نکنید با فشار بیشتر به مهر، جوهر تمام شده آن را جبران کنید.

• اگر نیازی ندارید که از مهر لیزری تک رنگ به طور مداوم و روزانه استفاده کنید و گاه ماه‌ها از آن استفاده نمی‌کنید، برای افزایش طول عمر مهر، ماهی یک بار هم که شده برای چندبار پشت سر هم از آن استفاده کنید.

نکاتی که هنگام خریدن مهر لیزری باید به آن‌ها توجه کرد

در هنگام خریدن مهر نوری به این دو نکته توجه کنید: 1. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در هنگام خرید مهر لیزری تک رنگ به آن توجه کنید برند سازنده مهر است. در بازار ایران تنوع زیادی از برندهای جهانی سازنده مهر وجود دارد. شما باید بر اساس بودجه، میزان استفاده و جزئیات اطلاعات روی فوم، برند مهر را انتخاب کنید. زیرا مهرهایی که از پلیمر با جنس ضعیف ساخته شده‌اند معمولا تصاویر ظریف را نمی‌توانند باکیفیت بالا روی کاغذ منتقل کنند یا طول عمر کمی دارند. 2. اندازه مهر شما باید متناسب با میزان اطلاعاتی باشد که روی فوم آن حک می‌شود. اگر اطلاعات مدنظر شما، تعداد کلمات زیاد و لوگوی شرکت باشد مطمئنا یک مهر لیزری مستطیلی کوچک پاسخ‌گوی نیاز شما نخواهد بود. اگر هم سازنده مهر، این اطلاعات را روی فوم مهر حک کند تصویر برجامانده از مهر بر روی کاغذ، تصویر ظریف و زیبایی نخواهد شد.
 

کیفیت دستور کار ماست

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش لطفا با شماره های زیرتماس گرفته و یا در شبکه های اجتماعی زیر پیام دهید. باتشکر
 
c-2
c-3
 
 

انتخاب مهر لیزری مناسب می‌تواند بر اعتبار شرکت شما بیفزاید

از جمله مواردی که ممکن است توسط افراد تازه‌کار مورد غفلت قرار گیرد اهمیت مهر لیزری تک رنگ در افزایش اعتبار و رسمیت‌بخشی به فرد و شرکت است. سازمان‌ها و شرکت‌ها یا حتی افراد شناخته‌شده برای آنکه کار خود را وجهه‌ای ببخشند در انتخاب نوشته و تصویر مهر خود بسیار دقت می‌کنند. مهر لیزری نیز به دلیل سهولت ساخت، راحتی در استفاده و حمل و همچنین تصاویر ظریفی که بر روی کاغذ ایجاد می‌کند معمولا انتخاب اول افراد متقاضی است.